Vodič kroz kupnju

Dopustite da vas provedemo kroz proces kupovine PVC stolarije u tvrtci Plastomet

Informativnu ponudu možete dobiti na više načina:

  • ukoliko imate okvirne mjere stolarije(od zida do zida) ponudu možete zatražiti u izložbenom salonu, putem e-maila, na web stranici, telefonskim upitom …
  • ako je pak potrebna izmjera i dolazak našeg terenskog komercijaliste istog možete kontaktirati na mob 099/804-9050 – Bošnjak Velibor
  • naglašavamo da je izlazak na teren, izmjera i savjetovanje besplatno te neobvezujućeg karaktera za krajnjeg kupca
  • Za primjer kupovine ćemo uzeti fiktivnog kupca Ivana Ivanovića koji je došao u salon i dobio informativnu okvirnu ponudu (Informativna ponuda)
  • nakon dobivanja ponude kupac se javio terenskom komercijalistu te se izvršila detaljna izmjera na samom objektu (Skice)
  • prilikom izmjere se s terenskim komercijalistom dogovaraju detaljne mjere buduće stolarije, sama funkcionalnost iste, veličine krila, smjer otvaranja prozora,…
  • same mjere potom završavaju u salonu gdje prodajni savjetnik daje konačnu ponudu kupcu(zbog mogućih odstupanja u mjerama u odnosu na prvu, okvirnu ponudu) prema kojoj se i dogovara kupnja ( Konačna ponuda )
  • u salonu se utvrđuju dodatni detalji stolarije – vrsta kvake, brave, lamele rolete, boje stolarije,…(Detalji stolarije)
  • po dogovoru potpisujemo ugovor (Ugovor) uz koji dobijete račun za predujam – ovisno o dogovorenom načinu plaćanja
  • u ugovoru je naznačen i dogovoreni dan montaže
  • nekoliko dana prije planirane montaže predstavnik Plastometa se javlja kupcu te potvrđuju sam dan montaže
  • nakon ugradnje potrebno je pregledati s predstavnikom montera sve elemente ugrađene stolarije i popuniti zapisnik (Zapisnik), koji obje strane potpisuju a s kojim kupac potvrđuje da je tvrtka Plastomet zatraženu stolariju isporučila i ugradila na objektu po dogovoru
  • ukoliko se prilikom pregleda primjete mogući nedostatci na stolariji(puknuto staklo prilikom montaže, oštećena ručica prozora ili vrata,…) ili je potrebno navesti neku napomenu (potrebna izmjera klupica nakon postavljanja demit fasade,…) iste se upisuju u zapisnik pod rubriku Napomene
  • moguće primjećene nedostatke ćemo u što kraćem vremenu riješiti
  • poslije ugradnje i pregleda stolarije kupac dolazi ponovno u salon gdje nakon plaćanja ostatka dogovorenog iznosa dobije račun za ugrađenu stolariju uz garanciju i uputstva za rukovanje i održavanje vaše stolarije (Garancija | Uputstva rukovanja).

Za sva dodatna pitanja uvijek smo vam na raspolaganju!


×
Buy Facebook likes and fans Buy Facebook likes Buy Facebook shares Buy Facebook likes Buy Facebook photo likes